هفت نکته حیاتی در انتخاب موسسه مهاجرتی

 شما هم قصد مهاجرت دارید اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ تمایل دارید در زمینه اینکه کجا برترین گزینه برای شماست بیشتر بدانید ؟ همین طور تمایل دارید بدانید که کدام برنامه مهاجرتی برای شما برترین گزینه است؟ خب همه اینها نیازمند این است که شما با یک موسسه مهاجرتی متخصص مشورت کنید.

وکیل مهاجرت بایستی به دقت به شرایط شما گوش جان فرا دهد و با در نظر دریافت کردن تک تک این شرایط برترین پیشنهاد را به شما ارائه دهد. البته این اتفاق وقتی می افتد که وکلای دفتر مهاجرتی با تجربه و متخصص باشند و در کار خود صاحب تجربه باشند. همانطور که می بینید به این نقطه رسیدیم که انتخاب یک موسسه مهاجرتی مطمئن و متخصص اساسی ترین گام مسیر مهاجرت است.
ولی این وکیل مهاجرت لایق و این موسسه مهاجرتی مطمئن را چطور باید گزینش کرد؟ ما در اینجا به ده نکته حائز اهمیت در گزینش موسسه مهاجرتی اشاره می کنیم تا ذهن شما در این زمینه بیشتر راهنمایی شود. با ما همراه باشید.


موسسه مهاجرتی ، وکیل مهاجرتی ، دفتر مهاجرتی



تجربه و تخصص ، معیار اول گزینش موسسه مهاجرتی

در کشور ما تعداد دفاتر مهاجرتی آنقدر زیاد است که در صورتیکه بخواهید به همه آنها مراجعه کنید محتملا چند ماه وقت شما را بگیرد و علاوه بر این باز هم نتوانید به مقصود خود که همانا گزینش برترین موسسه مهاجرتی باشد دست یابید.
راه حل این موضوع این است که در زمینه این آژانسهای مهاجرتی تحقیق کنید و برترین آنها را در یک لیست بگنجانید. بعد از آن از این موسسات جلسه مشاوره اخذ کنید و سطح دانش و تجربه آنها را در موضوع بسنجید.
شما به راحتی می توانید تشخیص دهید که چه دفاتر و موسساتی واقعا دارای تجربه و تخصص هستند و این موضوع در اولین دیدار شما با آنها مشخص می گردد.

به شهرت و معروفیت توجه نکنید 

نکته دیگری که بایستی به آن اشاره کنیم این است که در گزینش برترین شرکت مهاجرتی هرگز به اشخاصی که دارای شهرت و معروفیت هستند اتکا نکنید. این شهرت و اعتبار می تواند با ابزار ها تبلیغاتی بدست آمده باشد.
همه روزه اشخاصی به دفتر ما مراجعه می کنند و به عنوان وکیل با ما درد دل می کنند. آنها از دست برند های مورد اعتماد و کسانی که در ماهواره ها تبلیغ می کنند شاکی هستند و انتقاد می کنند.
صحبت این است که شهرت و معروفیت دلیل انتخاب یک موسسه مهاجرتی خوب نیست. به یاد داشته باشید که شهرت همیشه مساوی با اعتبار نیست و باید تفاوت این دو را به خوبی بدانید.


یک موسسه مهاجرتی معتبر شما را مباحث غیر قانونی تشویق نمی کند

از این موضوع می توانید در جلسات مشاوره با این موسسات آگاه شوید. یک موسسه مهاجرتی خوب هرگز شما را به موضوعات غیر قانونی تشویق نمی کند. به عنوان مثال به جعل کردن مدارک یا سوابق یا امثال آن. 
افزون بر این یک وکیل مهاجرتی متخصص هرگز پناهندگی را برای هیچ کس نمی خواهد! فراموش نکنید که در هر شرایطی که باشید احتمال دارد با بررسی و مطالعه شرایطتان توسط یک وکیل مهاجرتی با تجربه یک راه قانونی و آبرومند برای مهاجرت شما موجود باشد.


بهترین موسسه مهاجرتی ، بهترین وکیل مهاجرت



شرکت مهاجرتی متخصص با شما صادق است!

شاید صداقت شرکت مهاجرتی یکی از برترین و برجسته ترین خصایص او باشد. شما اصلا به اشخاصی نیاز ندارید که بخواهند مباحث غیر واقع را برای شما واقعی جلوه بدهند و برای شما مبالغه کنند.
یک شرکت مهاجرتی با تجربه در کنار تخصص و تجربه ، صداقت هم دارد. او اصلا نمی خواهد کشور مقصدی که شما قصد مهاجرت به آن را دارید مدینه فاضله و بهشت برین توصیف کند.
او به شما در زمینه سختی ها و موانعی که ممکن است در این مسیر وجود داشته باشد هشدار می دهد و تلاش می کند خیلی روشن شما را از واقعیت مسائل آگاه کند.
شما اصلا نمی خواهید وارد موقعیتی شوید که بخاطر عده ای سودجو از واقعیت آن خبر ندارید. این دفاتر سودجو فقط تمایل دارند شما را پای قرارداد بنشانند و پولشان را بگیرند.


وکلای مهاجرت در شرکت مهاجرتی از خود تعریف نمی کنند!

یکی از مواردی که زیاد با آن برخورد می کنیم افرادی هستند که در شرکت مهاجرتی در جلسات با موکل مدتها از خود تعریف می کنند و در مورد تجربه ها و تخصص های نداشته شان صحبت می کنند.
بایستی عنایت داشته باشید که درخت هر چه پر بار تر باشد ، افتاده تر می شود یا اینکه به قول قابل اتکا مشک آن است که خود ببوید! فریب این اشخاص را نخورید و در عمل ببینید که این افراد چقدر تجربه و تخصص دارند.
تلاش کنید که اصل مطلب را در خصوص مهاجرت خود و خانواده مطرح کنید و او را به چالش بکشانید. ببینید در عالم حقیقت برای شما و مشکلات الان و آینده شما چه راهکار هایی دارد.

یک موسسه مهاجرتی قابل اتکا از شما پول به امانت نمی گیرد!

بارها موکلین به ما مراجعه می کنند و از سو استفاده برخی مجموعه های مهاجرتی متضرر شده اند. متاسفانه تعداد این افراد هم کم نیست. ماجرا از این قرار است که یک سری مجموعه های مهاجرتی در روشهای اخذ اقامت از طریق خرید ملک یا دریافت پاسپورت با خرید ملک می گویند ما در ایران از شما برای سرمایه گذاری در فلان کشور به صورت ریالی پول می گیریم و در آن کشور برای شما ملک می خریم.
اولا اینکه مهاجرت از طریق خرید ملک نیازمند این است که سرمایه خارجی به صورت قانونی توسط متقاضی مهاجرت به کشور خارجی وارد شود. پرداخت باید از حساب بانکی شخصی سرمایه گذار انجام شود و دهها شرط دیگر.
اینها شرایط یک سرمایه گذاری مطمئن و مهاجرت موفق است. حالا چطور کسی که در ایران از شما پول می گیرد می خواهد پاسخ قوانین سرمایه گذاری و مهاجرت کشور خارجی را بدهد.
فراموش نکنید که یک موسسه مهاجرتی دارای اعتبار از شما پول به امانت نمی گیرد. اصلا نیازی به این کار نیست. در پرونده های سرمایه گذاری وکلای شما باید به سرعت حساب بانکی شما را در کشور مقصد افتتاح کنند و مقدمات انتقال سرمایه را به حساب خودتان فراهم کنند. پس از آن هم شما بایستی خودتان دستور پرداخت را بابت قرارداد خرید ملک یا سرمایه گذاری بدهید.
جالب اینجاست که اخذ ریالی را دارند در شبکه های ماهواره ای برای خرید ملک در امارات تبلیغ می کنند و متاسفانه عده ای هم قربانی این سو استفاده ها می شوند.
چنانچه از بحث قانونی کار هم بگذریم ، بیشترین کلاهبرداری ها هم در همین موقع اتفاق می افتد. شرکتها پول مردم را در ایران می گیرند و دیگر پیدایشان نمی شود. ما حالا چند پرونده در جریان در دادگاه های ترکیه در این خصوص داریم. اکثرا هم برند های معروف هستند که در شبکه های ماهواره ای تبلیغ می کنند.

موسسه مهاجرتی قابل اتکا دارای وکلای واقعی هستند!

شاید این تیتر کمی برای شما مسخره به نظر بیاید ! یعنی چه ! مگر می شود یک موسسه مهاجرتی وکیل واقعی نداشته باشد؟ متاسفانه بایستی بگویم بله می شود خیلی هم می شود.
من یک وکیل پایه یک هستم و عضو کانون وکلای دادگستری مرکز- تهران. به کرات دیده ام که مدیران و گردانندگان شمار فراوانی از برند های معروف مجموعه های مهاجرتی نه تنها وکیل نیستند بلکه هیچ ارتباطی هم به دانش حقوق ندارند! آنها حتی جرات می کنند که مشتریان خود را موکل خطاب کنند! این مایه شرمساری است!
کار خود را به یک وکیل واقعی بسپارید. نام او را در کانون وکلا جستجو کنید و ببینید پروانه وکالت دارد یا خیر. این استعلام کار بسیار ساده ایست. به هیچ عنوان فریب افرادی که مدعی وکیل بودن هستند را نخورید.

اميدوارم ذکر اين هفت نکته بسيار مهم براي شما مفيد واقع گردد و شما بتوانيد با در ذهن داشتن آنها بهترين موسسه مهاجرتی را براي خود و آينده خود انتخاب کنيد. باز هم بايد تاکيد کنم که تجربه و تخصص وکيل مهاجرتي درحفظ منافع شما حرف اول را مي زند. با آرزوي موفقيت




 

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

نکات مفيد در مورد روشهای مهاجرت به پرتغال

کارهای مهم قبل از مهاجرت به کانادا