نکات مفيد در مورد روشهای مهاجرت به پرتغال

خیلی از شما در مورد مهاجرت به پرتغال و قوانین جدیدی که در این خصوص به تصویب رسیده است  شنیده اید. این روز ها پرتغال به خاطر مهاجرت آسان و البته رسیدن زود هنگام به شهروندی و بقیه مزایا خیلی محبوب شده است. در این نوشته می خواهم در مورد روشهای مهاجرت به پرتغال برای شما چند نکته مفید را عرض کنم 


مهاجرت به پرتغال ، اقامت پرتغال



برای دریافت اقامت پرتغال چه روشهایی وجود دارد؟

برای گرفتن اقامت کشور پرتغال شما روشهای مختلفی در اختیار دارید. البته هر کدام از این روشها را باید طبق شرایط و اوضاع و احوالی که خانواده ها دارند بررسی کرد. به فرض مثال در پرتغال می شود با خرید ملک گلدن ویزا گرفت یا اینکه شرکتی تاسیس کرد و از طریق کارآفرینی اقامت گرفت. همینطور بازنشسته ها و کسانی که درآمد ثابت در ایران دارند می توانند با استفاده از اقامت خودحمایتی پرتغال یا همان اقامت بازنشتگی به این کشور مهاجرت کنند. 

با من همراه باشید تا در خصوص این روشها بیشتر صحبت کنیم:

از طریق خرید ملک در پرتغال گلدن ویزا بگیرید

این روش مخصوص کسانی است که می خواهند با سرمایه گذاری ملکی در پرتغال به این کشور مهاجرت کنند. در واقع نام قانونی این روش مهاجرتی گلدن ویزا است. تعدادی از کشورهای اروپایی این روش مهاجرتی را دارند و پرتغال یکی از آنهاست. 

مبالغی که می توان در پرتغال ملک خرید و مشمول گلدن ویزا شد عبارت اند از: 280 و 350 و 500 هزار یورو. 

شما باید بدانید که  هر کدام از این روشهای سرمایه گذاری و خرید ملک شرایط خاص خود را دارد. برای آشنایی با ابعاد مهم این روشها بهترین کار این است که با وکیل مهاجرت خود مشورت کنید تا جزئیات و چند و چون مسائل را بهتر درک کنید. 

حتما به خاطر داشته باشید که دریافت اقامت پرتغال با خرید ملک یک مساله پیچیده و مشکل است که بایستی به دست متخصصین امر مدیریت شود.

ثبت شرکت در پرتغال و دریافت اقامت

اگر همین حالا در ایران یک شرکت را اداره می کنید و به طور کلی تجربه و سابقه مدیریت یک کسب و کار را دارید ممکن است این روش برای شما مناسب باشد. 

در این روش مهاجرتی شما با ثبت شرکت در پرتغال در یک موضوع مشخص یک کسب و کار مفید راه اندازی می کنید. فرض بر این است که این یک شرکت واقعی است و می تواند در اقتصاد پرتغال اثر مثبت و دارای بازده داشته باشد. 

تمام اصول حقوق شرکتها باید در این شرکت جدید رعایت شود و شما بایستی دارای طرح کسب و کار ، مطالعات مربوط به شرکت و روشهای راه اندازی و مدیریت آن باشید. 

اخذ اقامت خودحمایتی پرتغال

افرادی که از این طریق قصد دارند برای دریافت اقامت پرتغال اقدام کنند ، کسانی هستند که یا بازنشسته هستند یا اینکه درآمد ثابت و مستمر دارند که به حضور انها هم نیاز ندارد.

وقتی از این درآمد ها صحبت می کنیم منظورمان حقوق بازنشستگی ، سود سهام ، سود بانکی ، اجاره املاک و … است. در کنار اینها این افراد بایستی یک سپرده بانکی هم در پرتغال داشته باشند تا قادر باشند اثبات کنند که از پس تامین معیشت خود و خانواده بر می آیند.

چنانچه تمایل دارید در مورد دریافت اقامت تمکن مالی پرتغال بیشتر بدانید نگاهی به سایت وکلای مهاجرت ایران داشته باشید. در این سایت اطلاعات بسیار کاربردی در خصوص این نوع اقامت پرتغال درج شده که قطعا به شما کمک می کند.

امیدوارهستم در این مقاله ، شما را با اساسی ترین روشهای مهاجرت به پرتغال آشنا شده باشید. در هر صورت به خاطر داشته باشید که برای یک مهاجرت موفق شما نیاز به یک وکیل مهاجرت مجرب دارید. در انتخاب این دفتر یا شخص وکیل بسیار حساسیت به خرج بدهید. 

وکیل مهاجرت به پرتغال

مهاجرت به پرتغال چرا پر طرفدار است؟

اکنون که صحبت از روشهای دریافت اقامت پرتغال و مهاجرت به این کشور مطرح شده خوب است که در این خصوص صحبت کنیم که چرا مهاجرت به پرتغال تا این اندازه محبوبیت دارد؟

کشور پرتغال تشابه فرهنگی زیادی به ایران ما دارد. این تشابه البته فقط در خصوص فرهنگ نیست و در مسائل جغرافیایی و آب و هوایی هم نمود پیدا می کند. مثلا شما در پرتغال همیشه چهار فصل را می بینید و مهم تر از همه اینکه یکی از معدود سرزمین های اروپایی است که همیشه روی آفتاب را می بیند.

علاوه بر موارد فوق سرعت مهاجرت در پرتغال بالاست و شما خیلی زود تر از بقیه کشور های اروپایی می توانید روی اقامت و شهروندی این کشور حساب کنید. 

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

هفت نکته حیاتی در انتخاب موسسه مهاجرتی

کارهای مهم قبل از مهاجرت به کانادا