سه راهکار سریع در مورد اقامت با خرید ملک

 در صورتیکه این مطلب برای شما آموزنده است و میخواهید در مورد بیشتر بدانید برای کسب اطلاع بیشتر درباره این مقاله به ادامه موضوع نگاهی بیاندازید.موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل با بهره مندی از بهترین کارشناسان ، تخصصی ترین سرویس ها را در این خصوص برنامه ریزی میکند.



مهاجرت از طریق خرید ملک

اما اگر علاقه مند به زندگی شلوغ و پر رفت و آمد هستید؛ استانبول بهترین گزینه است. در مقابل کشورهایی مثل یونان شرایط بسیار راحتتری دارند برای گرفتن اقامت از طریق سرمایه گذاری در خرید ملک چه از نظر هزینه ای چه از نظر زمانی و در مقابل این را باید بدانیم شما وقتی اقامت یونان را دارید کل اروپا میتوانید هم رفت و آمد کنید هم زندگی کنید و … برای خرید ملک در هر کشوری شما لازم دارید که یک حساب بانکی باز کنید. با وجود این، چنانچه در خصوص اقامت از طریق خرید ملک کانادا اطلاعات بیشتری نیاز داشتید، میتوانید از مشاوران باتجربه و موفق در زمینه مهاجرت کمک بگیرید. البته اقامت تنها در صورتی احتمال دارد که شخص متقاضی بتواند محصل بودن فرزندان خود را که بالای ۱۸ سال سن دارند و مجرد بودن آنان را اثبات کند. متقاضی اقامت در کشور نروژ و دريافت اقامت دائم این کشور باید در مرحله اول آپارتمانی را بخرد و تا مدت ۵ سال این ملک خریداری شده را حفظ نماید؛ پس از این مدت اقدام به گرفتن اقامت نماید.

برای مثال، در صورتیکه یک فرد غیر مقیم درآمد بالایی داشته باشد، میتواند حدود ۶۵ درصد قیمت خرید خانه را وام بگیرد و در صورتیکه درآمد کافی نداشته باشد حدود ۵۰ درصد قیمت خرید ملک به او وام تعلق میگیرد. از دیگر مزایای اقامت از طریق خرید ملک در فرانسه میتوان به موارد زیر اشاره کرد. از مزایای سرمایه گذاری ارزی در فرانسه میتوان به موارد زیر اشاره کرد. اگر قصد سرمایه گذاری در فرانسه را دارید و مایلید از طریق خرید ملک در فرانسه، اقامت این کشور زیبای اروپایی را به دست آورید، بهتر است ابتدا آگاهیهای لازم را در این حوزه به دست آورید، زیرا این روزها شرکتهایی هستند که با وعدههای بیاساس میتوانند شما را از رسیدن به هدفتان دور کرده و گمراه نمایند. تحلیلگران میگویند خرید گذرنامه و اقامت به یک تجارت بزرگ تبدیلشده است و بسیاری از کشورهای اروپایی سالانه بیست میلیارد دلار سرمایهگذار جذب میکند. در نظر داشته باشیم یکی از دلایل خرید ملک در کشورهای مورد نظر گرفتن اقامت و در نهایت اخذ شهروندی آن کشور است لذا باید به ابعاد اقامتی و اعتبار اقامت و پاسپورت آن کشور در حال و آینده هم بپردازیم و صرف اینکه کشوری الان با خرید مبلغی ملک تابعیت میدهد نباید ملاک باشد چرا که 1 سوالی که مطرح میشود این است که آیا آن کشور به لحاظ اعتبار در جوامع بین المللی الان و آینده چه جایگاهی دارد و خواهد داشت. اما باید بدانید که هر کشور با توجه به شرایط خود قوانینی خاصی را برای دادن اقامت کوتاه مدت یا دائم درنظر گرفته است.

پیشبینی میشود که اقتصاد در سال جاری ۳.۱٪ افزایش یابد.

باید ملکی که خریداری میکنند دارای مبلغی بالغ بر پانصد هزار یورو باشد، در این صورت است که اقامت ۲ ساله را اخذ میکنند. یکی از شرایط لازم برای خریدن ملک در قبرس جنوبی این است که به منظور اخذ پاسپورت این کشور حتما لازم است ملک یا املاکی به قیمت 2 میلیون یورو خریداری شود و علاوه بر این مبلغی نزدیک به صد و پنجاه هزار یورو به دولت کشور قبرس جنوبی اهدا شود. البته مسئلهای که متقاضیان خرید ملک در این کشور میبایست به خاطر داشته باشند این است که در کشور نروژ هزینه خرید ملک نسبتاً رو به بالا میباشد؛ ولی در قبال متریال ساخت خانه و کیفیت زندگی در این کشور فوقالعاده بهصرفه میباشد. اگر چه , هزینه بالای معاملات ممکن است هر گونه سود کوتاه مدت را جبران کند , پس بهتر است که در مورد بازار و قوانین و مقررات خرید و فروش خانه در بلژیک , قبل از خرید خانه , اطلاعاتی به دست آورید . پیشبینی میشود که اقتصاد در سال جاری ۳.۱٪ افزایش یابد. پس از ۸ سال افزایش قیمت خانهها بهطور مداوم بازار مسکن در نروژ به ثبات رسیده است. این بازار بهترین انتخاب برای افرادی است که قصد اقامت در ترکیه را دارند.

ملک را پیش خرید نکرده باشید. برنامه ویزای طلایی لتونی 5-10 سال پیش در اوج بود. ابتدا شما باید شرایط مالی خوبی داشته باشید که از طریق بررسی گردش مالی در حساب بانکی این موضوع مشخص میشود و به همین صورت پیش از خرید ملک باید به آن کشور سفر کرده باشید. ما در این سازمان مهاجرتی همواره سعی میکنیم تمام موقعیت شما را بررسی کرده و سپس طبق آن راهکارهای مهاجرتی مساعد را اعلام کنیم. خریداران میتوانند برای اطلاع کامل از شرایط خرید ملک در نروژ، روند خرید آپارتمان، انواع خانه و سایر موارد مربوط به خرید ملک در این کشور با کارشناسان و مشاوران شرکت ویزانیو تماس بگیرند تا علاوه بر اخذ کردن مشاورهای عالی؛ بهترین گزینهها را به شما معرفی کنند. اما خرید ملک در نروژ و سرمایه گذاری در این کشور، علاوه بر مزایایی که دارد، با هزینهها و موارد خاصی همراه میباشد. وکلای مهاجرتی به خاطر داشتن اطلاعات کافی در مورد مهاجرت و به همین ترتیب آشنایی با موضوعات سرمایه گذاری و خرید ملک، می توانند به افرادی که قصد خرید ملک در کشور انگلیس را دارند، کمک بزرگی کنند. این رویکرد در حال داغ شدن بازارهای املاک و مستغلات و تغییر شکل در موضوعات مالی شماری از کشورهای کوچکتر است و میلیاردها دلار را به اقتصادهایی میبرد که مستلزم دریافت بودجه هستند. بعضی از کشورهای اروپایی شرایطی را فراهم کردهاند که خارجیها بتوانند هم ملکی در این مناطق خریداری کنند و هم امکان اجاره یا بفروش آن را داشته باشند و علاوه بر این اقامت در یکی از کشورهای اروپایی را کسب کنند.

اقامت با خرید ملک

در صورتیکه شما این مقاله کاربردی را می پسندید و میخواهید اطلاعات بیشتری در مورد موضوع بدست آورید لطفا از ادامه موضوع دیدن فرمایید. مجموعه وکلای مهاجرت ایران با استفاده از بهترین متخصصین ، کامل ترین سرویس ها را در این مورد ارائه می دهد.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

نکات مفيد در مورد روشهای مهاجرت به پرتغال

هفت نکته حیاتی در انتخاب موسسه مهاجرتی

کارهای مهم قبل از مهاجرت به کانادا