کليد ویزای خود حمایتی موفق در 2022

 علاوه بر درآمد ماهیانه داشتن یک ملک یکی از موارد ضروری در این نوع اقامت است. لازم به ذکر است که علاوه بر کشورهای ذکر شده، شرایط ویژه ای وجود دارد تا شما با خرید ملک در کشور قبرس پاسپورت این کشور را دریافت نمایید. همچنین درباره هزینه تحصیل در خارج از کشور، بورسیه تحصیلی خارج از کشور و بهترین کشورها برای مهاجرت تحصیلی بخوانید. در ادامه با بررسی اقامت تمکن مالی یونان با سایرس همراه باشید.

 پس اگر تصمیم به اخذ اقامت تمکن مالی یا همان مهاجرت مالی دارید، باید شرایط و استانداردهای سرمایه گذاری در آن کشور را مورد بررسی قرار دهید و اطلاعات کافی را کسب کنید. هلند کشوری کوچک در شمال غربی اروپاست که با کشور آلمان همسایه بوده و در کنار کشورهای بلژیک و انگلیس قرار گرفته است.

اقامت بازنشستگی اروپا

امکان تردد آزادانه و زندگی در تمام کشور های اروپاییاقامت اروپا از طریق خرید ملکبا توجه به مشکلات اقتصادی که دامن گیر بسیاری از کشورهای اروپایی شده است، اقامت اروپا از طریق خرید ملک فقط در برخی از کشورهای این قاره از جمله اسپانیا،یونان،قبرس،ترکیه و پرتغال امکان پذیر است.قیمت ملک در این کشور ها متفاوت بوده ولی میتوان بازه ی ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار یورویی را برای آن در نظر گرفت.در بعضی از این کشور ها با تمدید کردن اقامت موقت یک ساله در طول ۵ سال به صورت متوالی می توان به اقامت دائم در آن کشور دست پیدا کرد.

هفت مساله درباره اقامت خود حمایتی و راهکار بررسي آنها

به عبارتی منظور از شرایط مالی خوب این است که این افراد باید بتوانند بدون کار کردن در کشور مورد نظرشان از پس هزینه ها و مخارج زندگی در آنجا برآیند. اقامت خود حمایتی یونان که با نام اقامت تمکن مالی یونان نیز شناخته می شود به معنی ارائه مدارک و مستنداتی است که نشان دهنده توانایی مالی شما باشد حتی بدون نیاز به کار کردن در یونان باشد. برای مهاجرت به اسپانیا نیز روش تمکن مالی، جهت اخذ اقامت امکانپذیر است. برعکس روش اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت، در این روش نیازی به هزینه ثبت و راه اندازی شرکت، استخدام پرسنل بومی برای کسب و کار و همچنین پرداخت مالیات به دولت این کشور وجود ندارد و این خود مزیتی بسیار مهم به شمار می رود.

اگر متقاضی دریافت ویزای خود حمایتی پرتغال در خارج از ایران ملک یا حساب بانکی دارد، باید آن را به انگلیسی یا پرتغالی ترجمه و به تأیید سفارت پرتغال در آن کشور برساند. اقامتی که از طریق تحصیل برای متقاضی به دست میآید، فقط تا پایان دوران تحصیل اعتبار دارد. 

راههای مهاجرت به اتریش، متنوع و گوناگون هستندکه یکی از آنها، اخذ اقامت اتریش از طریق تمکن مالی، می باشد. ملیت کشورهای ثالث باید شواهدی مبنی بر اسکان (به عنوان مثال با ارائه یک قرارداد اجاره نامه، البته برای ایرانیان خرید ملک هم میتواند باشد) که به اندازه تعداد افراد خانواده خود طبق استانداردهای محلی اتریش که مناسب شرایط حال آنها است، ارائه دهند.

اقامت خود حمایتی اروپا

مسئله دیگر شانس بسیار پایین برای مهاجرت و اقامت تمکن مالی اتریش می باشد. این روش برای افرادی که واجد شرایط هستند روش بسیار راحت این سایت و مناسبی است. اقامت از این طریق یکی از ساده ترین روش های مهاجرت است و برای افرادی که شرایط مالی خوبی دارند گزینه مناسبی است. 

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری یکی از کوتاه ترین و ساده ترین روش های اخذ اقامت است. مراحل اعزام دانشجو شامل ارائه مدارک تحصیلی، بررسی شرایط زبانی، بررسی وضعیت مالی، بررسی دانشگاه های کشور مورد نظر، اخذ پذیرش و اخذ ویزای دانشجویی است. برای آگاهی از هزینه تحصیل کودکان در مدارس خارج از کشور وکلای حقوقی موسسه تراست شما را راهنمایی خواهند کرد.

برای کسب چنین اطلاعاتی می توانید به موسسه مهاجرتی تراست مراجعه کنید تا وکلای حقوقی ما شما را در این زمینه راهنمایی کنند و با توجه به شرایط شما بهترین راه و انتخاب را به شما پیشنهاد کنند. برای تماس با وکلا و گرفتن مشاوره ی تخصصی می توانید همین الان جلسه ی خصوصی رزرو نمایید. اگر شما قصد مهاجرت دارید و در شهر کاشان سکونت دارید، به راحتی می توانید با برقراری تماس تلفنی یا به صورت آنلاین تمام مسائل حقوقی خود را با تیم وکلای مهاجرت ایران در میان بگذارید و مشاوره دریافت کنید.

وکیل اقامت تمکن مالی

همین الان می توانید وقت مشاوره ی تخصصی با وکلای حرفه ای ما رزرو کنید. افرادی که در شهر کاشان و سایر نقاط ایران ساکن هستند، برای دریافت مشاوره می توانند به صورت آنلاین با دفتر نمایندگی این موسسه که در تهران واقع شده است، ارتباط برقرار کنند. اگر می خواهید تحصیل در بهترین دانشگاه های کانادا و سایر کشورهای توسعه یافته را تجربه کنید، می توانید از خدمات وکلای مهاجرتی تراست استفاده کنید.

 بله در صورت داشتن این مدل ویزا شما می توانید با روش های مختلف اقدام به سرمایه گذاری در کشور اسپانیا کنید. شما می توانید تمام سوالات حقوقی خود را از موسسه مهاجرتی وکلای مهاجرت ایران مطرح کنید تا ما با کمال میل در این زمینه شما را 

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

نکات مفيد در مورد روشهای مهاجرت به پرتغال

هفت نکته حیاتی در انتخاب موسسه مهاجرتی

کارهای مهم قبل از مهاجرت به کانادا