برنامه ریزی دقیقه نود براي خرید ملک در پرتغال

 برای اخذ اقامت فرانسه نیازی نیست که شما در این کشور حضور داشته باشید، بلکه بدون احتیاج به ویزای شینگن و بدون نیاز به سابقه سفر به این کشور میتوانید با خرید ملک، ویزا و اقامت فرانسه را به دست آورید. از طریف نقد کردن پول زمین در هر زمان امکان پذیر است. جهت دریافت ویزا از کشور پرتغال، مهاجرت تحصیلی به پرتغال و علاوه بر این شرایط مها جرت به کشور پرتغال از طریق ویزای کار و تمام اطلاعات لازم در این زمینه، مجموعه وکلای مهاجرت ایران با وکلای حقوقی خود در خصوص ی مهاجرت شما را در این زمینه به طور کامل راهنمایی کرده و تمام شرایط و موارد لازم را در اختیار شما متقاضی محترم قرار می دهد. این مجوز اقامت در ۲ مرحله تمدید می شود و پس از گذشت ۵ سال امکان دريافت اقامت دائم پرتغال وجود خواهد داشت. دریافت ویزای پرتغال چگونه صورت میگیرد؟ 

شرایط و قوانین اخذ پاسپورت پرتغال با توجه به برنامه مهاجرتی مورد نظر اشخاص متغیر خواهد بود، به عنوان مثال برای اخذ اقامت این کشور از طریق خرید ملک افراد حداقل به ۵۰۰ هزار یورو سرمایه نیاز خواهند داشت، در این برنامه مهاجرتی به مدرک تحصیلی و زبان نیازی نخواهد بود، در حالیکه برای مهاجرت به کشور پرتغال از طریق تحصیل کاملاً شرایط متفاوت میباشد. زبان رسمی مردم درپرتغال، زبان پرتغالی است. محله هایی در پورتو وجود دارند که برای خرید ملک با نیت اجاره دادن بیشتر ارزان هستند.

خرید ملک در پرتغال

البته امکان اجاره دادن ملک برای خارجیها وجود دارد. مسلماً برای اجاره خانه در پرتغال و گذراندن مدتی در این کشور به اخذ ویزای شنگن نیاز دارید؛ بنابراین در طول اقامت خود یا مهاجرت به پرتغال، امکان مسافرت و بازدید از کشورهای دیگر اروپا و عضو حوزه شینگن هم برایتان فراهم است. افزون بر این شما باید مبلغ 30 هزار یورو در یکی از بانکهای قبرس سپردهگذاری کنید که تا مدت سه سال امکان دسترسی به آن را ندارید.

 در نظر داشته باشید که حداقل سرمایه گذاری برای اخذ اقامت پرتغال در سال 2020، مبلغ 350 هزار یورو این هم در املاک فرسوده و نیازمند بازسازی پرتغال است. در صورت تمایل به سرمایه گذاری در کشورهای اروپایی و گرفتن ویزای طلایی اروپا ، میتوانید  با کارشناسان مجرب وکلای مهاجرت ایران تماس حاصل کنید و از خدمات موسسه  در این زمینه استفاده کنید.

اهميت دور از انتظار خرید ملک در پرتغال

در واقع ویزای تمکن مالی کشور پرتغال جایگزین بسیار مناسبی برای افرادی است که سرمایه کافی برای دریافت ویزای طلایی پرتغال را در اختیار ندارند. دلیلش اینست که راهروهای کهن و تو در توی این بنا، غیر از ماه سپتامبر در باقی اوقات سال، معمولاً پر از آب هستند و آمادهسازی آنها برای بازدید عموم، یک ماه کار میبرد. متقاضیان با سرمایهگذاری در صندوق تنوع اقتصادی، در عوض کمک بلاعوض به صندوق میتوانند درخواست دریافت تابعیت دومینیکا را داشته باشند. افراد میتوانند از طریق این 2 روش برای دریافت شهروندی دومینیکا و تابعیت آن اقدام کنند. دومینیکا که در سال ۱۹۸۷ به استقلال رسید، هماکنون عضو کشورهای مشترک المنافع بریتانیا است و حدود ۰۰۰,۷۳ نفر جمعیت دارد. 

هزینه تحصیل و هزینه زندگی در پرتغال امری است که برای افراد متقاضی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در نتیجه معقول تر به نظر می رسد که فرد سرمایه گذار در کنار اخذ اقامت و تابعیت برای خود و خانواده با صرف هزینه بیشتر در بلند مدت به سودآوری قابل توجهی دست پیدا نماید. در این بین ایرانیان زیادی هم هر ساله سرمایه گذاری و اخذ اقمت پرتغال با خرید ملک در پرتغال را تجربه کرده اند. با توجه به موارد ذکر شده در این مطلب می شود نتیجه گیری نمود که دریافت اقامت کشور پرتغال مسیر بسیار ایده الی برای ورود به قاره اروپا است. این مبلغ برای خرید ملک در هر منطقه ای از پرتغال 500 هزار یورو در نظر گرفته شده است.

فرد متقاضی بعد از دریافت ویزای ۴ ماهه و ورود به کشور پرتغال با مراجعه به سازمان مهاجرت این کشور و ارائه مدارک تکمیلی درخواست اقامت خود را ارائه می نماید و یک مجوز اقامت یک ساله به وی تعلق می گیرد. ویزای کوتاه مدت، شامل ویزای حق العبور فرودگاهی ، ویزا کار فصلی و ویزای کوتاه مدت میشود. کمترین مبلغ برای اجاره خانه در مالت از 10 تا دوازده هزار یورو و کمترین مبلغ برای خرید ملک 270 هزار یورو در مالت جنوبی و 320 هزار یورو در مالت است. 

بر حسب قوانین مهاجرتی پرتغال اشخاص در سریعترین حالت پس از گذشت ۶ ماه می توانند اقامت دائم خود در این کشور را اخذ نمایند و در طولانی ترین مدت بعد از گذشت ۱۰ سال. در صورتی که شما پیش از آمدن به کشور پرتغال تجربه زندگی در خارج از کشور را داشته باشید احتمالاً تا حدودی با امور ذکر شده در این بخش آشنا هستید و در غیر این صورت نکاتی را در خصوص انجام خریدهای روزمره ذکر می کنیم که شاید دانستن آنها برای شما خالی از لطف نباشد.

به هر مدتی که قصد حضور در پرتغال را داشته باشید، در 1 برنامه مهاجرتی بلند مدت زندگی در این کشور و یا حتی در طی یک سفر کوتاه مدت به کشور پرتغال، نیاز به انجام خرید روزمره و تهیه ضروریات خود را دارید.

 

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

نکات مفيد در مورد روشهای مهاجرت به پرتغال

هفت نکته حیاتی در انتخاب موسسه مهاجرتی

کارهای مهم قبل از مهاجرت به کانادا