پایان گلدن ویزای پرتغال نزدیک است

پایان گلدن ویزای پرتغال نزدیک است

بعد از 10 سال ثبات و پذیرش متقاضیان زیادی از سرتاسر دنیا و جذب بیش از 6.5 میلیارد یورو سرمایه ، بعد از صحبت های نخست وزیر پرتغال به نظر می رسد که پایان گلدن ویزای پرتغال نزدیک است.



آقای نخست وزیر پایان گلدن ویزای پرتغال را کلید زد!




آنتونیو کاستا ، نخست وزیر پرتغال با حضور در یکی از سمینارهای شهر لیسبون در ابتدای نوامبر 2022 در حضور خبرنگاران پرتغالی و خارجی تاکید کرد که گلدن ویزای پرتغال هم اکنون به اهداف تعیین شده خود رسیده است و ما در حال بازنگری چند ویزای مهم در پرتغال هستیم. او افزود که گلدن ویزای پرتغال یکی از برنامه های مهاجرتی است که به زودی حذف خواهد شد. بله پایان گلدن ویزای پرتغال نزدیک است!




به نظر می رسد این اظهار نظر در خصوص پایان گلدن ویزای پرتغال در واکنش به ابراز نگرانی اتحادیه اروپا در گذشته انجام شده باشد. اتحادیه اروپا پیشتر تاکید کرده بود که برنامه های گلدن ویزای پرتغال در قیمت املاک و اجاره در سرتاسر اروپا تاثیر می گذارد و باعث گرانی سرتاسری می شود. اتحادیه از دولتهای اروپایی درخواست کرده است که به چنین روشهای مهاجرتی پایان دهند.



دروازه ورود به اروپا بسته می شود




با این سخنان آقای نخست وزیر به نظر می رسد یکی از محبوب ترین دروازه های ورود به اروپا در حال بسته شدن است. کسانی که برای دریافت گلدن ویزا برنامه دارند بایستی هر چه سریع تر قبل از پایان گلدن ویزای پرتغال اقدام کنند.




برنامه گلدن ویزای پرتغال یا همان دریافت اقامت پرتغال از طریق خرید ملک به دلیل قیمت های مناسب و تنوع موارد سرمایه گذاری یکی از محبوب ترین گزینه های مهاجرت به اروپا محسوب می شود.




در کنار اینها ، گلدن ویزای پرتغال تنها برنامه مهاجرتی اروپا است که تنها 7 روز در سال برای تمدید اقامت شرط حضور دارد. از سوی دیگر این برنامه مهاجرتی کوتاه ترین زمان برای دستیابی به اقامت دائم و شهروندی اروپا را فراهم می کند.




اکنون که خبر پایان گلدن ویزای پرتغال به گوش می رسد بد نیست که نگاهی داشته باشیم به دلایل محبوبیت این برنامه مهاجرتی. دلایلی که باعث شده رقم بزرگ 6.5 میلیارد یورویی به عنوان سرمایه گذاری خارجی وارد خاک پرتغال شود.




دارنده ویزای طلایی پرتغال (مجوز اقامت برای سرمایه گذاران خارجی) مزایای بسیار فوق العاده ای دارد از جمله این مزایا:



- مجوز ورود به خاک پرتغال بدون نیاز به ویزای جداگانه


- سفر آزادانه به حوزه کشورهای شنگن بدون نیاز به ویزای جداگانه (حوزه کشورهای شنگن از ۲۶ کشور اروپایی تشکیل شده است)


- مجوز زندگی و کار در پرتغال


- حداقل اقامت و ماندن در پرتغال (دارنده ویزا تنها باید ۷ روز در سال اولیه کسب ویزای طلایی در پرتغال بماند. در سالهای بعدی تنها ۱۴ روز باید در پرتغال اقامت داشته باشد.


- خانواده دارنده ویزای طلایی نیز به سادگی می توانند در کشور پرتغال به وی بپیوندند. این اعضای خانواده شامل همسر، فرزندان زیر ۱۸ سال، پدربزرگ، مادر بزرگ و ….


- دارنده ویزای طلایی پرتغال پس از گذر ۵ سال اقامت موقت با رعایت شرایط قانونی می توانند اقامت دائم  و سپس شهروندی را بدست آورند.



درباره گلدن ویزای پرتغال




اکنون که به پایان گلدن ویزای پرتغال نزدیک می شویم بد نیست که شما را با این نوع ویزای اقامتی بیشتر آشنا کنیم. مجوز اقامت پرتغال برای فعالیت های سرمایه گذاری (PIPA) که از هشتم اکتبر ۲۰۱۲ با اصلاحات سال ۲۰۱۵ در کشور پرتغال به تصویب دولت وقت رسید.  قوانین مذکور به اشخاص خارجی اجازه می دهد که در پرتغال سرمایه گذاری نمایند و مجوز اقامت پرتغال را  بدست آورند. این امتیاز در واقع همان برنامه مهاجرتی گلدن ویزای پرتغال است.




اخذ اقامت پرتغال از طریق سرمایه گذاری که عمدتاً تحت عنوان ویزای طلایی ( Golden visa ) از آن یاد می شود، یکی از جذاب ترین و در عین حال قطعی ترین برنامه های مهاجرت به اروپا برای سرمایه گذاران بین المللی است. این برنامه در عین حال که بسیار ساده و شفاف است، پروسه حقوقی و قانونی مشخص و قابل اعتمادی دارد.



همین حالا اقدام کنید!




ما در موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از همان ابتدای تصویب قانون گلدن ویزای پرتغال در این خصوص فعالیت می کنیم و کیس های موفق زیادی را مدیریت کرده ایم. در حال حاضر هم با خبر پایان گلدن ویزای پرتغال باز هم در کنار موکلین خود هستیم.




اگر متقاضی برنامه گلدن ویزای پرتغال هستید ، همین امروز هم دیر است! با دفتر اریکه عدل در تهران تماس بگیرید تا بتوانیم در اسرع وقت مقدمات اجرای موفق کیس گلدن ویزای شما را نیز فراهم کنیم.


https://arikeadl.ir/4g3w

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

نکات مفيد در مورد روشهای مهاجرت به پرتغال

هفت نکته حیاتی در انتخاب موسسه مهاجرتی

کارهای مهم قبل از مهاجرت به کانادا